درب سریع PVC در محل های  پر تردد صنعتی برای مدیریت ازدحام ورود و خروج و اتلاف زمان رفت و آمد استفاده می شود. درب سریع PVC به گونه ای برنامه ریزی می شوند که با توجه به میزان ترافیک محل تردد، با سرعت بالایی باز و بسته شوند. درب سریع صنعتی بایستی در برابر تعداد زیاد باز و بسته شدن درب دوام و مقاومت بسیار بالایی داشته باشد. با استفاده از درب سریع السیر می شود از آلودگی های صوتی و ازدحام جمعیت جلوگیری و به نحو مطلوب محیط مورد نظرتان را کنترل و مدیریت کنید.

ویژگی های درب صنعتی سریع

  1. افزایش امنیت
  2. دسترسی آسان و سریع
  3. کاهش مصرف انرژی
  4. جلوگیری از آلودگی محیط
  5. عایق صوتی
  6. صرفه جویی در هزینه ها

درب سریع صنعتی  با توجه به ویژگی های بیان شده در حال حاضر بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. در ادامه هر یک از ویژگی های بیان شده را بیشتر توضیح می دهیم:

1. افزایش امنیت

مهم ترین ویژگی درب سریع PVC ، امنیت بالای آن ها می باشد که از ورود افراد غریبه به ساختمان جلوگیری می کند. این درب اتوماتیک با سرعت بالایی باز و بسته می شوند و بسیار مقاوم و بادوام هستند. درب سریع صنعتی به علت سرعت عملکرد بالا، گزینه ایده آلی برای حفظ امنیت به شمار می رود.

2. دسترسی آسان و سریع

درب سریع بازشو به گونه ای طراحی شده است که از هرگونه ترافیکی جلوگیری می کند. استفاده و دسترسی به این درب ها بسیار راحت می باشد. به طوری که می توانید به وسیله ریموت کنترلی به راحتی تنظیمات آن را تغییر دهید و با توجه به میزان رفت و آمد افراد سرعت آن را تغییر دهید.

3. کاهش مصرف انرژی و دما
با توجه به اینکه درب سریع صنعتی به صورت سریع باز و بسته می شوند، اتلاف انرژی و دما در مکان های نصب شده بسیار پایین می آید. در مکان های حساس همچون ساختمان های بزرگ و سوله ها، استفاده از این درب اتوماتیک کمک می کند که هوای سرد و گرم به صورت متعادل وارد و خارج شود. در نتیجه شاهد کاهش مصرف انرژی و دما خواهید بود و ساختمان در شرایط دمایی مطلوبی قرار خواهد گرفت.

4. جلوگیری از آلودگی محیط
باز و بسته شدن سریع درب سریع PVC باعث می شود که حیوان های ریز و آزار دهنده، ریزگرد ها و غبار نتواند وارد محیط ساختمان شود. بنابراین با استفاده از درب اتوماتیک سریع شاهد محیطی آرام و به دور از آلودگی خواهید بود.

5. عایق صدا
درب صنعتی سریع عایق خوبی در برابر صدا های آزار دهنده می باشد بنابراین محیطی پر از آرامش خواهید داشت. استفاده از درب اتوماتیک سریع باعث کاهش آلودگی صوتی می شود و از ورود صدای ماشین‌آلات سنگین، وسایل نقلیه و کارگران به محیط ساختمان جلوگیری می کند.

6. صرفه جویی در هزینه ها

درب های سریع صنعتی به گونه ای طراحی شده اند که از هزینه های اضافی ناشی از دما، تهویه، تعمیرات، نگهداری و … جلوگیری می کند. بنابراین درب های سریع گزینه ایده آلی برای خرید می باشند که باعث صرفه جویی در هزینه ها می شوند.

 

نمونه پروژه درب صنعتی سریع

نمونه پروژه درب سریع PVC